کلوگ

وبلاگ و نویسه ی یک انسان زیرک. می نویسم برای آزادی ....
يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۱۳ ب.ظ

تغییر رویه وبلاگ

از اونجایی که به علت فشار اقتصادی و فشار بی نهایت استثمار فرهنگی عربیسم؛ مردم ما کم حوصله شدند، پس ما که وبلاگمون به مطالب و تحلیل های طولانی شهرت داشت، باید در راه و مسیر خودمون تجدید نظر کنیم؛ از این رو من در وبلاگ خودم تغییراتی رو اعمال کردم که بر خوانندگان عزیز وبلاگ بیان می کنم:

1) کوتاه کردن مطالب و تحلیل ها

2) استفاده از کلمات معمول به جای لغت های سخت پارسی

3) ثبت وبلاگ در گوگل

4) تغییر آدرس وبلاگ

امیدوارم با این تغییرات بتوانم کمی به جذابیت تحیل های وبلاگم اضافه کنم



نوشته شده توسط klüg ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

کلوگ

وبلاگ و نویسه ی یک انسان زیرک. می نویسم برای آزادی ....

تغییر رویه وبلاگ

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۱۳ ب.ظ

از اونجایی که به علت فشار اقتصادی و فشار بی نهایت استثمار فرهنگی عربیسم؛ مردم ما کم حوصله شدند، پس ما که وبلاگمون به مطالب و تحلیل های طولانی شهرت داشت، باید در راه و مسیر خودمون تجدید نظر کنیم؛ از این رو من در وبلاگ خودم تغییراتی رو اعمال کردم که بر خوانندگان عزیز وبلاگ بیان می کنم:

1) کوتاه کردن مطالب و تحلیل ها

2) استفاده از کلمات معمول به جای لغت های سخت پارسی

3) ثبت وبلاگ در گوگل

4) تغییر آدرس وبلاگ

امیدوارم با این تغییرات بتوانم کمی به جذابیت تحیل های وبلاگم اضافه کنم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سریع تجارت خود را شروع کنید