کلوگ

وبلاگ و نویسه ی یک انسان زیرک. می نویسم برای آزادی ....
سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۱ ب.ظ

منتقد ساکت

روحانی: به ملت عراق این اطمینان را می دهیم که با همه امکانات و توان برای تهیه اقلام بهداشتی و دارویی در کنارشان هستیم.

آمدم از روحانی ایراد بگیرم که : کشور تو از کم بود اقلام بهداشتی روزانه 300 نفر جان میسپارند، و دولت تو در تامین این اقلام مانده است حالا چطور می خواهد اقلام عراق را هم تامین کند؟

اما گفتم این بنده خدا که مقصر نیست، مقصصر آن بالائی است که همه چیز دست اوستsad

آمدم از آن بالائی انتقاد بنویسم به من پیام داده شد: اگر بر علیه رهبری بنویسی سرت را از دست می دهی!!!

آرام ساکت شدم....



نوشته شده توسط klüg ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

کلوگ

وبلاگ و نویسه ی یک انسان زیرک. می نویسم برای آزادی ....

منتقد ساکت

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۱ ب.ظ

روحانی: به ملت عراق این اطمینان را می دهیم که با همه امکانات و توان برای تهیه اقلام بهداشتی و دارویی در کنارشان هستیم.

آمدم از روحانی ایراد بگیرم که : کشور تو از کم بود اقلام بهداشتی روزانه 300 نفر جان میسپارند، و دولت تو در تامین این اقلام مانده است حالا چطور می خواهد اقلام عراق را هم تامین کند؟

اما گفتم این بنده خدا که مقصر نیست، مقصصر آن بالائی است که همه چیز دست اوستsad

آمدم از آن بالائی انتقاد بنویسم به من پیام داده شد: اگر بر علیه رهبری بنویسی سرت را از دست می دهی!!!

آرام ساکت شدم....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سریع تجارت خود را شروع کنید